جستجو در وبلاگ

۱۵ اسفند ۱۳۸۸

از ترس بودم...از سایه ی کنار تو بودم!


از ترس بودم
از شرم بودم
از سایه ی کنار تو بودم
دست من از سکوت پهلوهایت بود
و آن مایع تپنده ی محبوس
از پله های مردانه بالا می رفت
وقتی که در فضای عظیم ترس
در لثه ی کبود تو دندان های دیوانه ام را
کشف کردم
چون برج کاه سوختم
و لثه ی تو احتضاری حیوانی داشت
ماه برهنه حاشیه ی شن گریست
و مایع حیات ، مرا برد
از ترس بودم
از شرم بودم
از فرصت تمام شدن
از حیف ، از نفس بودم
وقتی که پر
در ناف نور گذر می کرد
گفتی تمام منظره هایت را
پرت کن
اما من
باغی در آستان زمستان بودم

"یداله رویایی"

***

همه جا را ،

همه چیز را،

از قله بلندترین بادها

تا همان جا که او خاموش ، خاموش ...

جاگذاشته ام برای شما

جز یک راه

که بی تقسیم ،در من است ، در جایی

تا تکرار کند،

رویایی دور را به هشیاری...

" من ، او ، قدم زنان در راه "

۱۰ نظر:

بچ چه گفت...

دلبر که جان فرسود از او کام دلم نگشود از او
نومید نتوان بود از او باشد که دلداری کند

***

بچ چه گفت...

Age Gofti iin chiye?
~~~> .
:D
;;)
Jayeze ham Dariim Taazasham
Harki Doros BeGe Jaayze Migiree
Ho0o0Raaaaaaaaaaaaaa
:D:D

سلمان گفت...

nasretoon kheyli hot bood !
tahrik aamiz bood ! :D
nemidoonam chera !
=))

بچ چه گفت...

baaghi dar aastane zemestan tahrik amize?
Chiish
Sar khoshii dg
:D
لطیفه‌ایست نهانی که عشق از او خیزد
که نام آن نه لب لعل و خط زنگاریست

***
Toam kho0b miShi ayzam:D man 0mid vaaram:)):X

سلمان گفت...

kollliiiii noghteye sefiiiid kenare ye noghteye siah :D

بچ چه گفت...

nakheyyyyyyyyyy

0on delle man e
hamo0n ke to nemito0ni bebinish
enghade n0oraniyevo sefido ina ba cheshaye to nemishe diidesh:D
bad shode nokhte
tang shode bo0d:D
vase ki?:D
age gofti:D
nemito0ni begi
chonke khengi
khodam mido0nam dg
nemito0ni begiiiiiiiiiii
:D:D
bakhti
jayzaro midam khodam;;)

سلمان گفت...

:))
:*
eghshe maan :))
:*
bashe
mano to nadare ke :D
jaye ze baraye to :D

سلمان گفت...

to javabe soalo taghir dadi
doorooghgofti :D

بچ چه گفت...

Doroste k Az Tars bo0dam
Giiram k hatta az Sharm bo0dam
Amma mohem tarinesh iine ke Man Az Sedaaghat Bo0dam
To Mido0ni
Dg Jayze Arzesh dare Vasash be Do0ste Samimio Sharike Chandino Chan Sallat Tohmat bezani?
Haa?!
Taghiir Nadadam
Asan biyaa
Jayzam vaSe khdoet>:P
Jayze yek Adad toope pellastiki Ast:D

سلمان گفت...

مرغ زیرک نزند در چمنش پرده سرای
هر بهاری که به دنباله خزانی دارد