جستجو در وبلاگ

۰۸ اردیبهشت ۱۳۸۹

چند شعر از کیکاووس یاکیده

بیا حواسمان را پرت کنیم
مال هرکسی دورتر افتاد
عاشق تر است.
اول خودم.
حواسم را بده تا پرت کنم.

***

نه اولش پیداست
و نه آخرش
با این همه
باید تا آخرش بروم
بگذار بنشینم و
نفس تازه کنم
نترس
تصمیم من عوض نمی شود
به سنگی بدل نمی شوم
که کنار راه افتاده باشد
نترس
این بار هم که
تاول پاهایم خشک شود
دوباره عاشقت می شوم
دوباره راه می افتم
دوباره گم می شوم
هر طور شده این راه را تا آخر می روم ...

***


برو بانو!
بگذار بیدار شوم
باید بروم...
خیال تورا به دوش کشیدن، خرج دارد!
باران که می‌بارد،
تمام کوچه‌های شهر،
پر از فریاد من است که می‌گویم:
من تنها نیستم ....
تنها منتظرم !تنها!
در اینجا،
کوهی است که گم شده
بی آنکه تورا
دیده باشد
پا برهنه، تاکجا دویده‌ای که
اینهمه گل،
شکفته‌است...؟!

***

هر شب كه ميخواهم بخوابم
ميگويم:
صبح كه آمدي با شاخةاي گل سرخ
وانمود ميكنم
هيچ دلتنگت نبودم

صبح كه بيدار ميشوم
ميگويم:
شب با چمداني بزرگ ميِ آيد
وديگر نميرود...

***

هر که را از دور می بینم
گلویم خشک می شود
می ترسم نکند
این بار
اشتباه نگرفته باشم
بانو!

من به دنبال تو می آیم
تو هم از من بگریز

بگذار
دیرتر بمیرم!

۵ نظر:

بچ چه گفت...

درد عشق ار چه دل از خلق نهان می‌دارد
حافظ این دیده گریان تو بی چیزی نیست

***

سلمان گفت...

khoda shafa bede :))
kheyli tamis bood :D

سلمان گفت...

کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش
کی روی ره ز که پرسی چه کنی چون باشی

بچ چه گفت...

:)))KeSaaafat
:D
Yahniii Chii khodaa Shafa bede:-B? Haa?:|
***
Mido0ni keykaavo0se yaakide kie?
joz iinke sha'aere:D
ye barnamei bo0d shabake 4
llezate naghashi
Bobe Rose
Yaadete?
mard mo0 fer feriye ke mo0aash dayere bood roo saresh:D
iin keykaavo0s sedaash bo0d:d
ya'ani do0blore:D
.

از برای شرف به نوک مژه
خاک راه تو رفتنم هوس است
***
taazasham Shera'ash az maalle haafez ke behtare:-"
:D:D
dokhtaro0naSsSs:D

Anahita گفت...

salam amooooooo che etefaghi vase pyge et tu fb oftade chera yeho nisto nabood shod???????????!!!!!!!!!!!! :-O :(
amoo chera yeho bikhabari?!!!bimarefaaattt shodiii!!!???!!! :((((
kojaiiiii??!chi shode akhee?!!! :(